העדשות מגע מציקות ולא נוחות? לפניכם כמה פתרונות יעילים

כאשר העדשות מגע לא נוחות לך, זה יכול להיות למגוון סיבות, כגון צורת העין, סוג העדשות, העומק של העין, הטכנולוגיה של העדשות, ועוד. אם אתה נתקל בבעיה זו, ישנם כמה פתרונות שעשויים לעזור לך להרגיש נוח יותר עם העדשות המגע שלך »
עדשות מגע לא נוחות לי
תוכן עניינים

להיות עם ולהרגיש בלי. זה בעצם מה שאתם אמורים להרגיש עם עדשות המגע.

עדשות מגע שמותאמות למבנה העין באמת לא אמורות להציק לכם.

עדיין אנחנו שומעים לא פעם תלונות של אנשים 'עדשות מגע לא נוחות לי', 'הן מציקות לי בעיניים', 'הן מגרדות לי' ועוד תלונות שונות מהסוג הזה.

אנחנו כאן עם מספר סיבות שעשויות לגרום לאי נוחות וכמובן פתרונות לכל הבעיות. כי אצלינו מאמינים שכל אחד יכול ליהנות מעדשות מגע שיעניקו לו תחושה נוחה ונעימה.

מה עושים כשעדשות המגע מציקות?

ראשית חשוב לאבחן את הסיבה לבעיה. בהתאם לכך נוכל כמובן גם לחפש את הפתרון.

בעיה – אני לא מסוגל להישאר עם העדשות יותר משעות ספורות ביום

אנשים שסובלים מחוסר נוחות בשימוש ארוך בעדשות מגע יכולים לנסות עדשות נושמות העשויות סיליקון רך ונוח. אלה עדשות נושמות המעבירות חמצן לעיניים ומאפשרות שימוש ארוך טווח.

בעיה – אני לא חש בנוח עם עדשות המגע

אם מדובר בתקופה ראשונה ממש, אתם צריכים לאפשר לעיניים שלכם את ההסתגלות לעדשות. במיוחד אם בחרתם בעדשות מגע קשות. אולי תחושו מעט אי נוחות בימים הראשונים אך ככל שהזמן יחלוף, אתם תתרגלו, העיניים תתרגלנה והתחושה תהיה מעולה. אם בכל זאת אתם לא מצליחים להתרגל לעדשות המגע הקשות, ייתכן וכדאי לכם לשקול מעבר לעדשות מגע רכות. העדשות הרכות הן נוחות יותר ועל כן הן גם מקלות מאוד על ההסתגלות.

אם אתם רגישים ממש אתם יכולים להתקדם לעדשות מגע רכות נושמות. עדשות אלו מאפשרות אספקה של חמצן לעיניים מה שיתרום רבות לתחושת הנוחות ולבריאות העיניים.

בעיה – אני חש כל הזמן תחושה של עקצוץ ויובש בעיניים

מצבים כאלה מחייבים בדיקת התאמה של העדשה לעין. במקרים בהם ישנה תחושה של יובש ועקצוץ בעיניים, ייתכן והעדשה לא מכסה כראוי את כל הקרנית היא גדולה מידי או קטנה מידי והיא זזה הרבה מאוד ממקומה. זה מה שגורם לתחושה הזו של עקצוץ ויובש. מה שצריך זה לבצע את ההתאמה המדויקת בעזרת אופטומטריסט שיבדוק את הקימור ואת הקוטר של העין ויתאים את העדשה הנכונה.

בעיה – העיניים שלי כל הזמן מגורות, אדומות והראיה אף היא מטושטשת

זוהי גם כן תופעה הנובעת לרוב מחוסר התאמה של גודל העדשה או הקימור של העדשה בהתאם למבנה העיניים. העדשה כנראה לא זזה מספיק בעת מצמוץ וזה מה שמוביל לתחושות הגירוי, העיניים האדומות ואף הטשטוש בראייה.
כדי לפתור את הבעיה חשוב להתאים מחדש את העדשות בעזרת אופטומטריסט.

בעיה – גם אחרי ניקוי העדשות בתמיסה ישנה תחושה מציקה

חובה לעשות שימוש בתמיסה ואי אפשר לוותר עליה. התמיסה נועדה לחטא ולנקות היטב את העדשות וכך נמנעת הצטברות של חיידקים. הבעיה היא שיש כאלה שלא באמת מסירות את החלבונים שמצטברות על העדשה. עבור אנשים שלא מצליחים לחטא כמו שצריך את העדשה, מומלץ שימוש בעדשות יומיות חד פעמיות. כך העין שלהם תקבל בכל יום הזדמנות מחדש ליהנות מעדשה נקייה ללא שאריות חלבון.

בעיה – אלרגיות בעיניים

אלרגיה בעיניים היא תופעה מאוד שכיחה. אנחנו יודעים שבתקופות האביב והסתיו, מיליוני אנשים בעולם סובלים מאלרגיות שבאות לידי ביטוי בגרד באזור העיניים.
הפתרון עבורם הוא שימוש בעדשות מגע חד פעמיות, לפחות בתקופות הללו של האלרגיה שזה בדרך כלל בתקופת חילופי העונות.

אז הבנתם שלרוב הסיבה היא התאמה.
פנו אל המומחים שלנו שיבצעו עבורכם את ההתאמה המיטבית. אתם תיהנו מראיה מושלמת ומתחושה הכי נוחה!

אולי יעניין אותכם לקרוא עוד…

אופטיקה 109
נכתב ע"י המומחים של אופטיקה 109, במטרה לתת לכם את המידע הנדרש. אם תמצאו טעות נשמח שתשתפו אותנו בעמוד צור קשר.
אהבתם? שתפו עם חברים
עוד בנושא עדשות ומשקפיים
משקפי שמש
אופנה
איך לשלב משקפי שמש בסטייל היומיומי שלך: טיפים והמלצות

משקפי שמש הם פריט אופנתי שיכול לשדרג כל הופעה. בנוסף להיותם אביזר להגנה על העיניים מפני קרני השמש, בין אם אתם בדרך לעבודה, בטיול בסוף שבוע או במסיבה עם חברים, המדריך הזה יציג לכם טיפים והמלצות לשילוב משקפי שמש בסטייל היומיומי.

לכתבה המלאה
עדשות מגע חודשיות
עדשות ומשקפיים
מה עדיף עדשות מגע חודשיות או עדשות יומיות?

עם התקדמות הטכנולוגיה בתחום האופטיקה והראייה, עדשות מגע הפכו לאחת האפשרויות המועדפות ביותר לשיפור הראייה. בין האופציות השונות, עדשות מגע חודשיות ויומיות הן שתי הבחירות העיקריות עבור משתמשים רבים. אך מה ביניהן עדיף? מאמר זה יציג השוואה בין שני סוגי העדשות, כדי לעזור לכם להחליט איזה סוג עדשות הוא המתאים ביותר עבורכם.

לכתבה המלאה
עדשות צבע לפורים
עדשות ומשקפיים
איך להשיג מראה דרמטי עם עדשות צבע לפורים?

כל מה שאתם צריכים לדעת על שימוש בעדשות צבע לקראת פורים. איך לבחור את הצבע המתאים לכם? איך לשלבם באופן הטוב ביותר בלוק התחפושת? ואיך להשתמש בהם באופן בטוח? הוספנו גם שאלות הנפוצות שיכולות לעלות בעת השימוש בעדשות צבע. המשיכו לקרוא »

לכתבה המלאה
כלי נגישות