איך מזמינים עדשות מגע באתר של אופטיקה 109?

הזמנת עדשות מגע באתר של אופטיקה 109 זהו תהליך מאוד קל ומהיר. לפניכם כמה שלבים פשוטים והמלצות על איך מזמינים עדשות מגע באתר של אופטיקה 109
איך מזמינים עדשות מגע באתר של אופטיקה 109
תוכן עניינים

קנייה של עדשות מגע מעולם לא הייתה קלה כפי שהיא היום בחנות המקוונת של אופטיקה 109.

יש לכם את האפשרות לעשות את כל התהליך של הזמנת העדשות המתאימות לכם כשהרכישה היא כמובן מאובטחת. במקרים מסוימים המשלוח יהיה על חשבוננו. אתם תקבלו את העדשות שבחרתם ישירות עד הבית.

אז איך עושים את תהליך הקנייה?

שלב ראשון – בוחרים בסוג העדשה מתוך המבחר

יש הרבה סוגים של עדשות כפי שתוכלו לראות בעצמכם באתר. בגדול החלוקה היא לקבוצות הבאות:

יש גם עדשות מגע צילינדר ועדשות מגע צבעוניות ובכל קטגוריה יש מספר סוגים ופרמטרים נוספים המשנים ומבדילים בין סוגי העדשות הקיימות.

שלב שני – בוחרים בעסקה המתאימה

חשוב לדעת כי ככל שמדובר יהיה בעסקה גדולה יותר, אתם תיהנו מהנחות משמעותיות יותר. הקנייה המקוונת באופן כללי תמיד תהיה משתלמת ולא רק בגלל המחיר. קנייה באתר היא נוחה, מהירה ומאפשרת את הבחירה המדויקת במוצר הרצוי. מעבר לכך אתם נהנים מזמינות גבוהה של הצוות המקצועי שלנו שישמח לסייע לכם ולהעניק תמיכה טלפונית במהלך הרכישה.

לאחר שאתם בוחרים את העדשות המתאימות לכם, אתם רואים את העסקאות השונות שאנחנו מציעים כשאתם יכולים לבחור בעסקה הכי מתאימה לכם. בין אם זו עסקה לרכישה בודדת ובין אם זו רכישה זוגית, חצי שנתית או שנתית. כדאי לחושב על הטווח הרחוק וכך לבצע רכישה בסדר גודל משמעותי יותר שיחסוך לכם הרבה כסף בהמשך.

שלב שלישי – מזינים את המרשם וזהו.

אחרי שבחרתם את העדשה ואת העסקה הרצויה עליכם להכניס את המרשם שלכם. לשם כך תצטרכו להזין את המספר שלכם – SPH ובחלק מהעדשות יהיה עליכם להוסיף גם את הנתונים BC – שזה הקימור של העדשה וכן DIA שזה הקוטר של העדשה.

עליכם להוסיף את המוצר לסל ולעבור לתשלום.

למי שמסתבך עם המרשם מומלץ לקרוא את המאמר הקודם.

אז הבנתם שזה גם נוח וגם משתלם לקנות עדשות מגע באופטיקה 109!

אופטיקה 109
נכתב ע"י המומחים של אופטיקה 109, במטרה לתת לכם את המידע הנדרש. אם תמצאו טעות נשמח שתשתפו אותנו בעמוד צור קשר.
אהבתם? שתפו עם חברים
עוד בנושא עדשות ומשקפיים
משקפי שמש
אופנה
איך לשלב משקפי שמש בסטייל היומיומי שלך: טיפים והמלצות

משקפי שמש הם פריט אופנתי שיכול לשדרג כל הופעה. בנוסף להיותם אביזר להגנה על העיניים מפני קרני השמש, בין אם אתם בדרך לעבודה, בטיול בסוף שבוע או במסיבה עם חברים, המדריך הזה יציג לכם טיפים והמלצות לשילוב משקפי שמש בסטייל היומיומי.

לכתבה המלאה
עדשות מגע חודשיות
עדשות ומשקפיים
מה עדיף עדשות מגע חודשיות או עדשות יומיות?

עם התקדמות הטכנולוגיה בתחום האופטיקה והראייה, עדשות מגע הפכו לאחת האפשרויות המועדפות ביותר לשיפור הראייה. בין האופציות השונות, עדשות מגע חודשיות ויומיות הן שתי הבחירות העיקריות עבור משתמשים רבים. אך מה ביניהן עדיף? מאמר זה יציג השוואה בין שני סוגי העדשות, כדי לעזור לכם להחליט איזה סוג עדשות הוא המתאים ביותר עבורכם.

לכתבה המלאה
עדשות צבע לפורים
עדשות ומשקפיים
איך להשיג מראה דרמטי עם עדשות צבע לפורים?

כל מה שאתם צריכים לדעת על שימוש בעדשות צבע לקראת פורים. איך לבחור את הצבע המתאים לכם? איך לשלבם באופן הטוב ביותר בלוק התחפושת? ואיך להשתמש בהם באופן בטוח? הוספנו גם שאלות הנפוצות שיכולות לעלות בעת השימוש בעדשות צבע. המשיכו לקרוא »

לכתבה המלאה
עדשות צבע
עדשות ומשקפיים
עדשות צבע – 10 שאלות ותשובות נפוצות

במאמר זה אנו מסקרים את עולם העדשות הצבעוניות, מתוך מטרה להכיר טוב יותר את האופציות השונות הקיימות בשוק ולתת מענה לשאלות הנפוצות בנושא. הסברנו על בטיחות השימוש בעדשות, איך לבחור את הצבע המתאים ביותר לך, השפעת העדשות על הראייה, טיפול ותחזוקה נכונה של העדשות, ועוד. המטרה היא להקנות ידע רחב יותר לקוראים שמתעניינים בעדשות צבע, ולהפוך את הבחירה והשימוש בהן לקל ובטוח יותר.

לכתבה המלאה
כלי נגישות