לא מצליחה לשים עדשות? כמה טיפים שישפרו לך את המצב

לא מצליחה לשים עדשות? התעייפת מהמשקפיים? אך גם התייאשת מהרכבה של עדשות מגע בשל פחד ההכנסת העדשה לעיין הכנו עבורכם כמה פתרונות
לא מצליחה לשים עדשות
תוכן עניינים

התעייפת מהמשקפיים אך התייאשת גם מהרכבה של עדשות מגע שלא ממש הצלחת להתחבר אליהן? את לא אוהבת את עצמך עם האביזר המיותר על הפנים? אולי בכל זאת הגיע הזמן לנסות שוב את עדשות המגע?

לא רוצה משקפיים ולא מצליחה להרכיב עדשות מה עושים?

נשים רבות והאמת היא שגם גברים לא ממש רווים נחת מהמראה שלהם עם המשקפיים. לא משנה כמה הם ישקיעו במשקפיים וכמה הן תהיינה אופנתיות. הבעיה היא שגם ניסיונות להרכבת עדשות מגע לא תמיד מצליחות להם.

לעיתים ישנו פחד מההרכבה של עדשות מגע כאשר רק עצם המחשבה על הכנסת גורם זר כלשהו אל תוך העין יוצרת רתיעה וחשש. במקרים אחרים אנשים פשוט לא מסתגלים לתחושה של העדשה כשהיא בתוך העין והם חשים כל הזמן כאילו יש להם גוף זר מעיק ומציק. הם רק מצפים לרגע בו הם ישלפו את העדשה ממקומה.

יש כאלה שסובלים סבל ממשי מעדשות המגע כמו תחושה של צריבה, יובש בעיניים, גירוי מתמיד ואפילו טשטוש בראייה. אז ברור שלא לשם כך התכוון ה'משורר' ולא זו המטרה של עדשות המגע.

על כן אם גם אתם שבעתם ניסיונות ואתם לא רואים את עצמכם מרכיבים עדשות מגע אך אתם בכל זאת לא שבעי רצון מהמשקפיים, עבור כולכם אנחנו כאן עם המלצות וטיפים שיסייעו לכם להתחבר מחדש לעדשות המגע.

לא מצליחה לשים עדשות -מה עושים?

אז אם הבעיה היא שאת פשוט לא מצליחה לשים עדשות, אנחנו נלמד אותך לעשות את זה בקלות, במהירות וביעילות. חשוב דבר ראשון לנשום עמוק ולהבין שזה לא משהו מסוכן. את לא הראשונה שמפחדת לשים עדשות וכולן יכולות להתגבר על העניין בסופו של דבר.

לרוב הפעמים הראשונות יארכו זמן אך עם הקפדה על כל ההוראות, הכול יעבור בשלום. תיתכן צריבה קלה בתחילה ואולי גם דמעות אך מהר מאוד תגלי שזה כל הסיפור. לאחר ימים ספורים תוכלי לצחוק על הפחדים שהיו לך סביב הפעם הראשונה.

כך תרכיבי את העדשות בצורה בטוחה

אז איך לשים עדשות?

דבר ראשון צריך להירגע.

כעת, שטפי את ידייך היטב וודאי שגם העדשה נקייה. עדשה לא נקייה היא עדשה שקשה יותר לחבר אותה לעין והתחושה איתה לא נוחה.

כעת שבי על יד שולחן כשהמראה מונחת על השולחן. ביד אחת פתחי את העין היטב, כשאת מחזיקה על האצבע המורה ביד הנגדית את העדשה בצורתה הנכונה, כלומר כשצידה הקעור כלפי מעלה. כעת כווני ישר את העדשה אל מרכז העין. זה אולי ידרוש ניסיונות חוזרים כי העפעוף של הפחד הראשוני תמיד ידחה את העדשה. נסי מספר פעמים עד שתצליחי.

איך להוציא עדשה?

הוצאת העדשה היא סיפור פשוט. הניחי אצבע על העדשה והחליקי אותה כלפי מטה. פשוט. נכון?

אולי יעניין אותכם עוד…

אופטיקה 109
נכתב ע"י המומחים של אופטיקה 109, במטרה לתת לכם את המידע הנדרש. אם תמצאו טעות נשמח שתשתפו אותנו בעמוד צור קשר.
אהבתם? שתפו עם חברים
עוד בנושא עדשות ומשקפיים
משקפי שמש
אופנה
איך לשלב משקפי שמש בסטייל היומיומי שלך: טיפים והמלצות

משקפי שמש הם פריט אופנתי שיכול לשדרג כל הופעה. בנוסף להיותם אביזר להגנה על העיניים מפני קרני השמש, בין אם אתם בדרך לעבודה, בטיול בסוף שבוע או במסיבה עם חברים, המדריך הזה יציג לכם טיפים והמלצות לשילוב משקפי שמש בסטייל היומיומי.

לכתבה המלאה
עדשות מגע חודשיות
עדשות ומשקפיים
מה עדיף עדשות מגע חודשיות או עדשות יומיות?

עם התקדמות הטכנולוגיה בתחום האופטיקה והראייה, עדשות מגע הפכו לאחת האפשרויות המועדפות ביותר לשיפור הראייה. בין האופציות השונות, עדשות מגע חודשיות ויומיות הן שתי הבחירות העיקריות עבור משתמשים רבים. אך מה ביניהן עדיף? מאמר זה יציג השוואה בין שני סוגי העדשות, כדי לעזור לכם להחליט איזה סוג עדשות הוא המתאים ביותר עבורכם.

לכתבה המלאה
עדשות צבע לפורים
עדשות ומשקפיים
איך להשיג מראה דרמטי עם עדשות צבע לפורים?

כל מה שאתם צריכים לדעת על שימוש בעדשות צבע לקראת פורים. איך לבחור את הצבע המתאים לכם? איך לשלבם באופן הטוב ביותר בלוק התחפושת? ואיך להשתמש בהם באופן בטוח? הוספנו גם שאלות הנפוצות שיכולות לעלות בעת השימוש בעדשות צבע. המשיכו לקרוא »

לכתבה המלאה
כלי נגישות