העדשות הטובות ביותר לעיניים שלך

מה הם העדשות הטובות ביותר לעיניים שלך? מה ההבדל בין עדשות מגע יומיות, חודשיות ושנתיות? הכל על עדשות מגע במדריך הבא המשיכו לקרוא
העדשות הטובות ביותר לעיניים
תוכן עניינים

התחום הזה של עדשות מגע הוא די רחב והוא מחייב התאמה מלאה של העדשה על פי נתוני העין ובהתחשב במטופל באופן כללי.  אם זה מרשם המשקפיים ואם זה השעות בהם הוא נוהג להרכיב את העדשות. כך גם יש להתחשב בהתנהלות היומיומית של הלקוח כמו גם התקציב שהוא מסוגל להקציב לצורך כך וכן שאר הפרמטרים.

האופטומטריסט הוא זה שיצטרך לזהות את כלל הנתונים ובהם לכך להמליץ על העשות הנכונות והמתאימות.

ההבדל בין עדשות מגע יומיות, חודשיות ושנתיות:

עדשות מגע קיימות בגרסאות שונות. יש את העדשות היומיות, יש את אלה החודשיות ויש גם את העדשות השנתיות.

כאשר העדשה מונחת בתוך העין היא סופגת באופן טבעי משקעים שונים שישנם בתוך העין וכן משקעים סביבתיים שונים. כל זה מחייב ניקיון יסודי של העדשה לאחר כל שימוש. זו הסיבה שהחלפה של העדשה בתדירות גבוהה היא עדיפה תמיד היות והיא מעניקה לכם עדשה נקייה וצלולה. בעדשה נקייה יהיה מעבר החמצן גבוה יותר וכך הדשה תהיה נוחה יותר וגם בריאה יותר לעיניים.

עדשות מגע

עדשות מגע יומיות – יתרונות מול חסרונות

עדשות המגע היומיות מבוקשות במיוחד בקרב לקוחות רבים וזאת בגלל שמדובר בעדשות שאין כל צורך לנקות אותן. העדשות לא מחייבות תחזוקה כלשהי בגלל שכל יום מחליפים לעדשות חדשות ונקיות. מדובר בעדשות שמונעות התפתחות של בעיות בעיניים או זיהומים מסוגים שונים המוכרים לנו מהעדשות מהסוגים האחרים ובהיעדר תחזוקה נכונה. בעדשות אלו העיניים נהנות ממעבר חמצן גבוה מה שתורם לבריאות העין כמו גם לתחושה נוחה בעין.

עד לפני שנים לא רבות היה טווח המרשמים בעדשות היומיות מצומצם יחסית אך בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך כי יש עדשות יומיות לכל מרשם כמעט כאשר מודבר בעדשות המתאימות לנתוני קרנית שונים כמו גם לאנשים המרכיבים משקפיים פלוס ומינוס וכן משקפי צילינדר וכמו כן מולטיפוקל.

אז מה בכל זאת החיסרון של העדשות הללו?

החיסרון העיקרי הוא למעשה המחיר. כאן כדאי לברר אצל האופטומטריסט לגבי הנחה בעת רכישה שנתית של עדשות למשך שנה שלמה מראש.

אם תרצו להתייחס לעלות, כדאי שתזכור כי ברכישת עדשות יומיות אתם למעשה חוסכים את העלות של תמיסות הניקוי וההשריה של העדשות וכן אם אתם רוצים לעשות שימוש בעדשות רק בהתאם לצורך, הרי שחפיסה של חודש המכילה 30 זוגות עדשות עושיה להספיק לכם למשך זמן ארוך.

מבחר עדשות מגע יומיות במחירים מעולים:

עדשות מגע חודשיות - יתרונות מול חסרונות

עדשות מגע חודשיות הן בהחלט עדשות זולות יותר מהעדשות היומיות. מדובר במוצר חסכוני המאפשר שימוש בעדשות למשך חודש שלם בעלות שהיא יחסית נמוכה. עם זאת חושב לזכור את התורך בתחזוקה שוטפת של העדשות מה שמחייב השקעה של זמן וגם של כסף בתמיסות הניקוי השונות.

מבחר עדשות מגע חודשיות במחירים מעולים:

עדשות מגע קבועות – יתרונות מול חסרונות

עדשות מגע קבועות הן עדשות שמיועדות לתקופה של שנה. חשוב להקפיד על טיפול נכון בעדשות וניוקי קבוע שלהן על מנת להסיר את המשקעים המצטברים עליהן מה שפוגע בהעברת החמצן בעדשות הללו. העלות של העדשות הקבועות די קרובה לזו של העדשות החודשיות.

הסיבה מדוע יהיו מי שיעדיפו את העדשות השנתיות היא בעיקר בגלל מרשם קיצוני מיוחד או פרמטרים שונים שאין אפשרות לקבל אותן בעדשות החודשיות.

אין הרבה ביקוש לעדשות מהסוג הזה וכל מי שנאלץ לעשות בהן שימוש בגלל סיבות כאלה ואחרות, חייב לזכור שאלה מחייבות טיפול עקבי וקובע על מנת שהעיניים לא ייפגעו בסופו של דבר בעקבות שימוש ארוך טווח בעדשות הללו.

ממה מיוצרות העדשות?

יש שני חומרים עיקריים המשמשים לצורך ייצור העדשות. (לא משנה אם אלו עדשות קבועות, יומיות או חודשיות)

עדשות מגע העשויות סיליקון הידרוג'ל הן עדשות נוחות מאוד לעין. הן מעבירות הרבה יותר חמצן, הן בריאות יותר אך הן גם יקרות יותר.

העדשות הטובות לעיניים שלך

אצלנו בחנות תוכלו למצוא שני סוגים של עדשות הידרוג'ל מעולות:
עדשות מגע יומיות סילקון היידרוג׳ל | עדשות מגע חודשיות סיליקון היידרוג’ל

עדשות ההידרוג'ל הרגילות הן גם עדשות מעולות והן יעניקו לכם מענה טוב ברוב המקרים אך עדיף לכתחילה לבחור את העדשות העשויות סיליקון הידרוג'ל. זהו חומר חדש שמעניק מענה מושלם כמעט לכל אחד.

צילינדר ועדשות מגע

אנשים הזקוקים לתיקון ראייה הכולל צילינדר יכולים ליהנות גם כן מעדשות מגע רכות. יש עדשות טוריות – עם צילינדר כאשר ניתן להשיג אותן בכל מרשם או זווית. לצורך כך אמור האופטומטריסט לבחון לעומק את מצב הראייה של המטופל ולהמליץ בהתאם על העדשה הנכונה.

יש מצבים של מרשמי צילינדר נמוכים (רבע עד שלושת רבעי) כאשר במקרים אלו ייתכן שתהיה המלצה של אופטומטריסט שלא להתייחס לצילינדר. בכל מקרה חשוב להיוועץ באופטומטריסט מומחה שיקבע את הדבר.

רוצים לקבוע פגישה לבדיקת ראייה? לחצו כאן

מדוע יש הבדל בין מרשם למשקפיים למרשם של עדשות?

לרוב, אדם שמבקש לעבור ממשקפיים לעדשות מגע מגלה להפתעתו כי עדשות המגע הן במספר שונה מעדשות המשקפיים שהוא רגיל להרכיב. ההבדל נעוץ בעיקר בקרבה של העדשה אל העין. בעוד המשקפיים נמצאות במרחק של כס"מ ויותר מהעין, הרי שהעדשות נמצאות בתוך העין ממש מה שיוצר את ההבדל בין השניים.

מבחינה אופטית, עדשות מגע הן ברוב המקרים יותר פלוס ביחס למשקפיים. אנחנו מוצאים את התופעה הזו באה לידי ביטוי בעיקר במרשמים שהם יותר ממינוס ארבע. כך למשל משקפיים שהם בעלי מרשם של מינוס 5, הרי שבגרסה של עדשות מגע הם יהיו בעלי מרשם של מינוס 4.75.

אופטומטריסט מומחה יידע לחשב בקלות את העדשה הנכונה והמתאימה וכך יקבע את העדשה הנכונה בהתאם למצב. כדי לקבל את העדשה הנכונה חשוב להיוועץ עם אופטומטריסט מומחה כדי לקבל את המוצר הנכון בהתאם לצורך.

ההבדל בין משקפיים לעדשות

אצלנו בחנות אונליין של אופטיקה 109 תצמאו מגוון גדול של עדשות מגע, במחירים הכי טובים (ניתן גם לפי סוגי עסקאות). ובנוסף תוכלו לקבל שירות של בדיקת ראיה, חפשו את הסניף הקרוב אליכם »

אולי יעניין אותך לקרוא:

אופטיקה 109
נכתב ע"י המומחים של אופטיקה 109, במטרה לתת לכם את המידע הנדרש. אם תמצאו טעות נשמח שתשתפו אותנו בעמוד צור קשר.
אהבתם? שתפו עם חברים
עוד בנושא עדשות ומשקפיים
משקפי שמש
אופנה
איך לשלב משקפי שמש בסטייל היומיומי שלך: טיפים והמלצות

משקפי שמש הם פריט אופנתי שיכול לשדרג כל הופעה. בנוסף להיותם אביזר להגנה על העיניים מפני קרני השמש, בין אם אתם בדרך לעבודה, בטיול בסוף שבוע או במסיבה עם חברים, המדריך הזה יציג לכם טיפים והמלצות לשילוב משקפי שמש בסטייל היומיומי.

לכתבה המלאה
עדשות מגע חודשיות
עדשות ומשקפיים
מה עדיף עדשות מגע חודשיות או עדשות יומיות?

עם התקדמות הטכנולוגיה בתחום האופטיקה והראייה, עדשות מגע הפכו לאחת האפשרויות המועדפות ביותר לשיפור הראייה. בין האופציות השונות, עדשות מגע חודשיות ויומיות הן שתי הבחירות העיקריות עבור משתמשים רבים. אך מה ביניהן עדיף? מאמר זה יציג השוואה בין שני סוגי העדשות, כדי לעזור לכם להחליט איזה סוג עדשות הוא המתאים ביותר עבורכם.

לכתבה המלאה
עדשות צבע לפורים
עדשות ומשקפיים
איך להשיג מראה דרמטי עם עדשות צבע לפורים?

כל מה שאתם צריכים לדעת על שימוש בעדשות צבע לקראת פורים. איך לבחור את הצבע המתאים לכם? איך לשלבם באופן הטוב ביותר בלוק התחפושת? ואיך להשתמש בהם באופן בטוח? הוספנו גם שאלות הנפוצות שיכולות לעלות בעת השימוש בעדשות צבע. המשיכו לקרוא »

לכתבה המלאה
כלי נגישות