איך להעלים עיגולים שחורים מתחת לעיניים

איך להעלים עיגולים שחורים מתחת לעיניים? אנחנו כאן עם 13 טיפים שיעזרו לכם אחת ולתמיד להעלים את העיגולים השחורים מתחת לעיניים. המשיכו לקרוא
איך להעלים עיגולים שחורים מתחת לעיניים
תוכן עניינים

עיגולים שחורים מתחת לעיניים זהו רק אחד מהסימפטומים שמלווים אנשים שחווים לילות חסרי שינה. אפשר לומר שזו הבעיה הקטנה ביחס לעייפות, קשיי הריכוז וכל מה שנובע מחוסר השינה. עם זאת, ברור שלא נוכל להתעלם מהמראה הלא ממש אסתטי של העיגולים השחורים או השקיות מתחת לעיניים. ולכן הכנו עבורכם את המאמר הזה, שיסביר לכם איך להעלים עיגולים שחורים מתחת לעיניים?

חשוב להבין! כי העור הכי דקיק באזור הפנים זה העור שמתחת לעיניים. משום מה יש נטייה להזניח את האזור בגלל החשש מפני צריבה בעיניים בעקבות השימוש במוצרי הטיפוח. זו הסיבה שהאזור מקבל מהר מאוד מראה עייף. אז מה עושים עם העיגולים המעיקים הללו?

13 טיפים איך להעלים עיגולים שחורים מתחת לעיניים

אנחנו כאן עם 13 טיפים שיעזרו לכם להעלים את העיגולים השחורים מתחת לעיניים.

טיפ מספר 1 – מעודדים את ייצור הקולגן

כולנו יודעים שהקולגן הוא זה שאחראי לחידוש העור שלנו. בעזרת שימוש ברטינול ניתן להגיע למצב של עידוד ייצור הקולגן. זה מה שיהפוך את העור לדקיק פחות וכך העיגולים שחורים יטושטשו ואפילו ייעלמו.

רטינול מומר לחומצה רטינואית וכך מתקבלות התוצאות הרצויות.

טיפ מספר 2 – שינה על הגב

אדם שסובל מעיגולים שחורים מתחת לעיניים יסבול מהם מיד לאחר שהוא יקום משנתו. כלומר מהשינה שלא הייתה מספקת. אפשר לתרום למראה החיוני של עור הפנים והעיניים בעזרת שינה על הגב. כאשר ישנים על הגב נמנע היובש באזור העיניים. מומלץ לישון על הגב ואף כדאי להוסיף תמיכה שך כרית נוספת. זה מה שימנע התייבשות של עור הפנים והעיניים באופן כללי.

כדאי להשתמש בכרית שמוגנת מפני אלרגנים כדי להבטיח עור בריא ונקי יותר ללא פגעים אסתטיים שונים.

טיפ מספר 3 – שימוש במוצרי הבהרה

לעיתים נגרמים העיגולים הכהים בגלל פיגמנט מוגבר, בגלל שפשוף של העור או בעקבות נזקי השמש. הטיפול הכי נכון במקרים אלו הוא באמצעות שימוש בחומרי הבהרה שונים כמו ויטמין C, כמו חומצה קוג'ית או תמצית ליקריץ. מדובר בחומרים שיש בהם את התכונה של הפחתת פיגמנטציה על גבי העור מה שמוביל להפחתה משמעותית של הפיגמנטציה לאורך זמן.

טיפ מספר 4 – כדור נגד אלרגיה

יש אנשים רבים סובלים מאלרגיה וזה מה שגורם אצלם להופעת העיגולים השחורים. לעיתים בעזרת נטילת תרופה נגד אלרגיה פותרים את הבעיה מהשורש.

מובן שחשוב להיוועץ ברופא לפני כן.

טיפ מספר 5 – הסרת איפור בצורה עדינה

גם אין לך עור רגיש, חשוב להתייחס תמיד אל האזור שמתחת לעיניים כאל עור עדין ורגיש במיוחד. העור שמתחת לעיניים הוא בהחלט עור רגיש במיוחד וחושב להעניק לו את הטיפול הנכון והמתאים. כאשר מדובר בהסרת איפור וניקוי העור, חובה לכשות את זה בצורה הכי עדינה ומתחשבת וזאת כדי למנוע פגיעה אפשרית באזורים הללו.

לא מומלץ להסיר את האיפור באזור העיניים בעזרת מגבונים המיועדים לכך כי השפשוף באזור העיניים עשוי לגרום לנזק.

טיפ מספר 6 – שינה טובה

שינה טובה היא ההמלצה הכי פשוטה, הכי זולה וגם הכי אפקטיבית. ההמלצה היא שינה של שבע שמונה שעות ללילה בלי צריכה של אלכוהול או קפה לפני כן.

טיפ מספר 7 – שקיות תה

זוהי תרופת סבתא מוכרת מאוד. קחו שקיות תה, השרו אותם במים, צננו במקרר למשך מספר דקות והניחו על העיניים. העיניים נעשות רעננות יותר וגם בהירות יותר.

טיפ מספר 8 – הפחתת מלח

נתרן סופח מים. אדם שצורך הרבה מלח, המתרן שהוא צורך מצטבר גם באזור שמתחת לעיניים וזה למעשה יוצר עיגולים שחורים. חשוב לצמצם את צריכת המלח (-גם בגלל עוד כמה וכמה סיבות טובות) והעיניים אף הם ייראו טוב יותר.

טיפ מספר 9 – שימוש בשמנים אתריים

השמנים האתריים תורמים אף הם להורדת הנפיחות מתחת לעיניים. כדאי לערבב שמן אתרי יחד עם שמן קוקוס ולשפשף אותו מתחת לעיניים. פעולה שבהחלט עשויה לסייע.

טיפ מספר 10 – שתייה מרובה של מים

צריכה של מים בכמות גבוהה משמרת את הלחות של הגוף באופן כללי ושל העור בפרט. אם תצרכו כמות יפה של מים, העור שלכם ייראה טוב יותר וכך גם הנפיחות מתחת לעיניים תרד. ההמלצה היא לצרוך בין שמונה לעשר כוסות מים ליום.

טיפ מספר 11 – בלי אלכוהול

אלכוהול זה אחד הגורמים הבולטים המשפיע על יובש של העור. גם אם אתם שותים כמות מספקת של מים, הצריכה של האלכוהול גורמת להתייבשות בגלל התכונה של האלכוהול כחומר משתן. אם אתם סובלים מעיגולים כהים מתחת לעיניים, הפסיקו את צריכת האלכוהול. לעיתים זו תהיה התרופה המתאימה והנכונה לכם ביותר.

טיפ מספר 12 – בלי עישון

העישון מזיק לבריאות. יש מי שעדיין לא יודע את זה? מסתבר כי מלבד כל הנזקים המוכרים והידועים יש גם את הנזק האסתטי לעור. לא פעם נוצרים עיגולים שחורים מתחת לעיניים כתוצאה מעישון. העשן שעולה הוא זה שיוצר את העיגולים הללו.

כדי ליהנות יותר מ- בריאות העיניים ועיניים יפות, כדאי לחדול מהעישון ולראות את התוצאות.

טיפ מספר 13 – איפור

אז נכון שאיפור לא ממש פותר את הבעיה מהשורש. עם זאת, בעזרת איפור תוכלו להסוות את הבעיה לפחות עד הזמן שהאזור יחזור להיות מתוח וחיוני כמו שהיה.

יש לא מעט פתרונות המאפשרים את הסתרת העיגולים השחורים וכלך המראה נעשה ידידותי, צעיר, חיוני ונמרץ.

חשוב תמיד לרכוש מוצרי טיפוח שהם מבית היוצר של יצרנים איכותיים ומוכרים בשוק. רק כך תוכלו להבטיח כי אכן התוצאות תהיינה מושלמות.

אז דבר ראשון התחילו עם שינוי אורח חיים בריא והקפדה על שתייה מרובה ותזונה נכונה. המשיכו עם חיפוש אחר הגורמים לבעיה וכך גם תדעו לפתור אותה מהשורש.

אולי יעניין אותך לקרוא:

אופטיקה 109
נכתב ע"י המומחים של אופטיקה 109, במטרה לתת לכם את המידע הנדרש. אם תמצאו טעות נשמח שתשתפו אותנו בעמוד צור קשר.
אהבתם? שתפו עם חברים
עוד בנושא בריאות העיניים
האם מיץ גזר טוב לעיניים
בריאות העיניים
כך תדעו האם מיץ גזר טוב לעיניים

מיץ גזר הוא משקה פופולרי שידוע בתכונותיו הבריאותיות. הוא עשיר בבטא קרוטן, שהוא חומר מזין שיכול להפוך לוויטמין A בגוף. ויטמין A חיוני לראייה טובה, אך האם מיץ גזר באמת יכול לשפר את הראייה? מחקרים מצאו כי שתיית מיץ גזר יכולה להפחית את הסיכון למחלות עיניים כגון ניוון מקולרי וגלאוקומה. עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא עיניים לפני שתיית מיץ גזר אם אתם סובלים מבעיות ראייה או אלרגיות.

לכתבה המלאה
כלי נגישות