משקפיים מולטיפוקל מחיר

משקפיים מולטיפוקל מחיר
תוכן עניינים

עדשות מולטיפוקל הן פתרון מושלם עבור אנשים שסובלים מקשיי ראייה בטווחים משתנים. עדשות המולטיפוקל משלבות שני מספרים שונים. כאשר יש את העדשה בחלקה העליון שהיא בעלת מספר המתאים לראייה מרחוק. כאשר החלק התחתון של העדשה הוא בעל מספר אחר המתאים לראייה מקרוב. אופטיקה 109 בא לעשות לכם סדר בכל הנושא של עדשות. משקפיים מולטיפוקל מחיר, בכדי שתבינו הכל.

עדשות המולטיפוקל מיוצרות בטכניקה מיוחדת. אשר הודות לה התוצר הסופי שהוא משקף הן עדשות שנראות כמו העדשות הרגילות והאחידות בכל משקף אחר. יש גם ציפויים מיוחדים בהם עושים שימוש לעדשות הללו כאשר אלו מבטיחות את הצלילות של העדשה, את החוזק שלה ואת האפשרות לשלוט טוב יותר על הניקוי של העדשה.

להזמנת עדשות מולטיפוקל »

אז בעוד המחיר של העדשות במשקפיים הרגילות הוא די צפוי והוא לא מטפס לסכום של אלפים רבים, הרי שהמחיר של עדשות המולטיפוקל מתחיל בכ- 600 ₪ והוא עשוי לטפס עד למחיר של 8,000 ₪.

מדוע המחיר של עדשות המולטיפוקל הוא גבוה כל כך? מה עשוי להשפיע על המחיר והאם ישנה אפשרות לקבל החזר מלא על עדשות המולטיפוקל?

עדשות מולטיפוקל – נעים להכיר

משקפי מולטיפוקל

אז מהן העדשות המולטיפוקל? מולטי – הרבה, פוקל – מוקדים.

מדובר בעדשות שהן בעלות מספר מוקדים. העדשות הללו מיועדות לראייה למספר טווחים. ראייה מרחוק, ראייה מקרוב וראייה לטווח ביניים.

למעשה היתרון המרכזי של משקפי המולטיפוקל הוא החיסכון בשימוש במספר זוגות משקפיים. כאשר בזוג משקפיים אחד יש את כל השימושים הנדרשים. כך שאם בעבר היו כאלה שהחזיקו משקפיים לקריאה, משקפיים לנהיגה ומשקפיים לעבודה במחשב. הרי שהיום עדשות המולטיפוקל משמשות כמו שלושה זוגות משקפיים בזוג משקפיים אחד.

מיהו קהל היעד של משקפי המולטיפוקל?

קהל היעד הקלאסי של המשקפיים בעלות העדשות מולטיפוקל הם אנשים מגיל 40 ומעלה. אנשים שהרכיבו עד כה משקפיים לראייה מרחוק ועם הגיל החלו לסבול בקושי לראייה מקרוב. איכות הראייה בגילאים הללו מתחילה להיחלש. כך שלעיתים קרובות קורה והמשקפיים המתאימות בצורה מושלמת לנהיגה, לא נותנות מענה לראייה מקרוב. קריאה בספר בסופו של יום או רפרוף בעיתון הופכים להיות אתגר כמעט בלתי אפשרי. כאשר המשקפיים מתבררים כבלתי יעילים.

גם בלי קשר לגיל, יש אנשים רבים שהם זקוקים לשני מרשמים שונים למרחקי הראייה השונים. לעיתים המרשם לקריאה הוא מרשם מסוים והמרשם לנהיגה הוא שונה. עבור אנשים אלו משקפי המולטיפוקל עשויים לתת את המענה המושלם.

למה המחיר של עדשות המולטיפוקל גבוה כל כך?

עדשות המולטיפוקל הם לא כמו העדשות הרגילות של כל משקפיים סטנדרטיות. בעוד שבמשקפיים רגילות יש לעשות בדיקת ראייה ולהזמין זוג משקפיים בהתאם למספר, הרי שבעדשות מולטיפוקל מדובר במוצר שמיוצר בהתאמה אישית מלאה לצרכים של הלקוח. הן מבחינת המספרים הנדרשים בכל מוקד של המשקפיים והן מתוך התבססות על כל הנתונים האישיים של הלקוח.

כמו סדר היום שלו, סגנון העובדה שלו וכמובן גם הגיל שלו. לדוגמא אדם שעובד שעות רבות מול המחשב, יזדקק לעדשות שהמיקוד שלהם הוא בעיקר לראיה מקרוב. לעומת נהג אוטובוס שעובד שעות רבות במשך היום, הוא יזדקק לעדשות שיתמקדו בראייה מרחוק עם שדה ראייה רחב.

בגלל שעדשות המולטיפוקל הן מוצר שמיוצר באופן ייחודי לכל לקוח. משפיע הדבר על העלות של המוצר.
כפי שכבר ציינו, עלות של עדשות מולטיפוקל עשוי לטפס עד לסכומים של אלפי שקלים. לעומת עדשות של משקפיים רגילות מגיעות לעלות של כמה מאות שקלים בלבד.

תכל'ס – כמה זה יעלה לכם?

אז נכון שעדשות מולטיפוקל יכולות לעלות לכם רק 600 ₪ אך אלו הן העדשות הבסיסיות ביותר. על עדשות איכותיות וטובות יהיה עליכם לשלם החל מ – 1,000 ₪ עד ל8,000 ₪.

יש לא מעט פרמטרים אשר אלו משפיעים על המחיר הסופי של העדשות. ביניהם – העובי של העדשה, הציפוי של העדשה, היצרן שעומד מאחורי העדשה וכמובן גם דור העדשות שאתם בוחרים.

כי עדשות מולטיפוקל הם מוצר טכנולוגי שיש בו כמה וכמה גרסאות. ככל שהמוצר מתקדם יותר, הוא גם יהיה יקר יותר. עדשות המולטיפוקל מהדור הישן הן בעלות שדה ראיה מצומצם יחסית עם אזורי ראייה מטושטשים. לעומת עדשות המולטיפוקל המתקדמות הן בעלות שדה ראייה רחב מאוד עם קרוב לאפס אזורים מטושטשים.
מעבר לכך, עדשות המולטיפוקל החדשניות כוללות מעבר הדרגתי בין טווחי הראיה כך שהמעבר של העין בין מוקדי הראיה הוא הרבה יותר חלק, ביחס לעדשות מהדור הישן, בהם המעבר הוא מסורבל ולא נוח.

גורמים נוספים המשפיעים על המחיר

ישנם גורמים נוספים המשפיעים על המחיר של העדשות.

העובי של העדשה

אינדקס, זה המונח המתאר את העובי של העדשה. האינדקס מתאר את הדרגה של צפיפות החומר המרכיב את העדשה. ככל שהאינדקס הוא גבוה יותר, כלומר הצפיפות של החומר תעלה יותר, הרי שהעדשה תהיה דקה יותר. וכן ככל שהעדשה דקה יותר, המחיר עולה בהתאם.

בנוסף כשהמספר של העדשה תהיה גבוהה יותר, הרי שהעדשה תהיה עבה יותר ויהיה צורך ללכת על צפיפות גבוהה יותר כדי ליהנות מעדשה שלא תהיה עבה מידי.

יש אנשים שרוצים עדשה דקה בגלל סיבות אסתטיות. לא תמיד האופטומטריסט ימליץ על העדשות הללו היות והדבר העיקרי בו יש להתמקד הוא בהתאמה של העדשה למצב העין.

הציפוי של העדשה

יש כמה וכמה אפשרויות לציפויים של עדשות המולטיפוקל. חלק מהם הם פשוטים יחסית וחלקם נחשבים מתוחכמים. כמו ציפויים מונעי סנוור, ציפויים המפחיתים שריטות, ציפויים מסנני קרינה שמתכהות בחשיפה לשמש וכן הלאה.

ככל שתבחרו ציפוי מתקדם יותר לעדשות, המחיר יעלה בהתאם.

סוג היצרן

יש חברות רבות המייצרות את עדשות המולטיפוקל. יש כאלה המוכרות יותר בשוק ויש כאלה שמוכרות פחות. ככל שהיצרן הוא בעל מוניטין ומוכר יותר, המחיר כמובן יעלה יותר. לעיתים רק בגלל שם היצרן המחיר יהיה כפול בהשוואה לחברות פחות מוכרות.

איך בוחרים את עדשות המולטיפוקל?

בגלל שהאפשרויות הן רבות כל כך וטווח המחירים הוא רחב כל כך, חשוב ללמוד איך לבחור את העדשות בצורה הכי חכמה והכי מתאימה.

באופן כללי זה ברור שככל שהעדשות תהיינה טובות יותר, הן תעשינה את העבודה בצורה טובה יותר.
מסיבה זו, אם אתם לא מוגבלים מבחינה כספית, אל תהססו לשלם יותר על מוצר שייתן לכם מענה איכותי יותר.
אך גם אם אתם לא רוצים לשלם הרבה, עדיין עדשות המולטיפוקל מהדור הישן, יתנו לכם מענה יעיל וטוב.

יש מקרים אשר בהם התקציב לא ממש יכול להנחות אתכם בעת הבחירה במוצר. כמו למשל מקרים אשר בהם הלקוח סובל מליקויי ראייה. כאשר ישנם פערים גדולים בין העיניים, הרי שהעדשות תהיינה חייבות להיות מותאמות למטופל בצורה מדויקת. וככל שהעדשות תהיינה איכותיות יותר ובהתאם גם יקרות יותר, המענה שהן יתנו יהיה טוב ויעיל יותר.

אחריות על המשקפיים

במשקפיים מולטיפוקל ישנם שני סוגים של אחריות. יש את האחריות על תיקון המשקפיים ויש את האחריות על ההסתגלות אליהן. לא תמיד קל כל כך להסתגל לעדשות הללו ויש מקרים אשר בהם הלקוח יזדקק לשיפורים או שינויים בהרכב העדשה.

אם תפנו לאופטומטריסט מקצועי כמו אצלנו באופטיקה 109, תיהנו ממענה מושלם!

אולי יעניין אותך לקרוא על:

אופטיקה 109
נכתב ע"י המומחים של אופטיקה 109, במטרה לתת לכם את המידע הנדרש. אם תמצאו טעות נשמח שתשתפו אותנו בעמוד צור קשר.
אהבתם? שתפו עם חברים
עוד בנושא מולטיפוקל
מה זה עדשות מולטיפוקל
מולטיפוקל
מה זה עדשות מולטיפוקל – כל מה שצריך לדעת

העולם המרתק של עדשות מולטיפוקל, פתרון לקוצר ראיה המתקדם המאפשר ראייה חלקה וברורה מכל מרחק. הדיון כולל הסבר רחב על מהותן ואופן פעולתן של עדשות אלו, הן במשקפיים והן כעדשות מגע. התמקדנו ביתרונות של שימוש בעדשות מולטיפוקל, כולל הנוחות והפשטות שהן מציעות למשתמשים במגוון פעילויות יום יומיות. דנו גם בטיפים לבחירה והתאמה אישית של עדשות מולטיפוקל, כדי להבטיח שכל אחד יוכל למצוא את העדשה המתאימה ביותר לצרכיו הייחודיים.

לכתבה המלאה
עדשות מולטיפוקל
מולטיפוקל
סוגי עדשות מולטיפוקל

כל הנושא הזה של עדשות מולטיפוקל נמצא כל הזמן בתנופת התפתחות. יצרני העדשות מחפשים כל הזמן דרכים לשפר ולייעל את העדשות הללו. בכדי לתת מענה

לכתבה המלאה
צילינדר
מולטיפוקל
ביפוקל או מולטיפוקל?

בענף האופטיקה אחת השאלות אשר מסמנות הכי הרבה את התפתחותו היא השאלה: ביפוקל או מולטיפוקל? הפירוש של מולטיפוקל הוא רב מוקדי ואילו הפירוש של ביפוקל

לכתבה המלאה
מהן משקפי מולטיפוקל - תמונה להמחשה
מולטיפוקל
מהן משקפי מולטיפוקל?

עדשות מולטיפוקל הן משקפי ראייה המציעות שתי חזונות או יותר. טכנולוגיית העדשות המולטיפוקל במשקפי ראייה תוכננה לעזור להפחית את הצורך במשקפי ביפוקל או קריאה. המשיכו לקרוא ↓

לכתבה המלאה
כלי נגישות