משקפי שמש: לא רק עניין של אופנה, אלא גם של בריאות

למדו כיצד משקפי שמש מגנות על העיניים מקרני UV ומבהירות יתר. גלו איך לבחור משקפי שמש איכותיות, שמתאימות לצורת הפנים ולסגנון שלכם. מדריך מקיף מאופטיקה 109
האם משקפי שמש בריאות לעיניים? כנסו וגלו
תוכן עניינים

משקפי שמש אינן משמשות רק להוספת סטייל למראה שלכם, אלא הן גם בריאות לעיניים. הן משמשות גם להגנה על העיניים מפני קרני השמש. משקפי שמש איכותיות (כמו שלנו באופטיקה 109) בדרך כלל כוללות טכנולוגיה המבטיחה להגן על העיניים מקרינת UV, הגורמת לנזקים בעין ואף לתהליך של עיוות תחושתי.

איך משקפי שמש מגינות על העיניים?

הגנה מקרינת UV

משקפי שמש משמשות כמסך המגן על העיניים מקרני ה-UV המזיקות. קרני UV, שהן קרניים לא נראות לעין, מגיעות מהשמש ויכולות לגרום לנזקים לרשתית, לקרנית, ואף לגרום לקטרקט ולחמרת מצבים של מחלות עיניים כמו אמד. כאשר בוחרים במשקפי שמש, חשוב לוודא שהן מציעות הגנה של 100% מפני קרני ה-UV.

מידע נוסף על העדשות בלו קאט UV 420 שלנו »

הגנה מבהירות יתר

אור השמש החזק יכול לגרום לעיוות בראייה, לפגיעה בראייה הלילית. ואף לתת מקום להתפתחות של מחלות ברשתית העין. משקפי שמש מסייעות בשמירה על חדות הראייה ובהקלה על עייפות העיניים. שמתרחשת כתוצאה מחשיפה ממושכת לאור חזק.

הגנה על העיניים מפני לכלוך ואבק

בנוסף להגנה מפני קרינת ה-UV, משקפי שמש מספקות גם הגנה פיזית מחלקיקים שיכולים לגרום לפגיעה בעין. לדוגמה, בעת פעילות חיצונית, כמו: רכיבה על אופניים או טיולים, משקפי שמש יכולות להגן על העיניים מפני חול, אבק, חרקים או אבנים שיכולות לעופף לעבר העין.

הקטנת הסיכון למחלות עיניים

שימוש במשקפי שמש כחלק משגרת היום יום מקטין את הסיכון של מחלות עיניים שונות. כמו מחלת מקולה, קטרקט, פגיעות ברשתית, ועוד. זו כמובן התוספת להגנה שהן מספקות מפני השמש עצמה.

איך לבחור משקפי שמש מתאימות?

התאמת המשקפיים לצורת הפנים

אחת הפרמטרים החשובים בבחירת משקפי שמש הוא התאמתן לצורת הפנים. יש לשקול את צורת המסגרת בהתאם לצורת הפנים שלכם כדי להבטיח שהמשקפיים תתאימו לכם.

בחירת עדשות באיכות גבוהה

מעבר לצורה, הבחירה בעדשות איכותיות היא חשובה מאוד. יש לוודא שהעדשות מסוגלות לחסום 100% מקרני ה-UV.

סגנון המשקפיים

לבסוף, אף על פי שמשקפי השמש משמשות להגנה על העיניים. חשוב שגם יהיו לכם נוחות ותרגישו טוב להרכיב אותן. בחרו משקפי שמש שתאהבו, שישפרו את המראה האופנתי שלכם ויתאימו לסגנון המיוחד שלכם.

מסקנה – משקפי שמש בריאות לעיניים

משקפי שמש אינן רק אביזר אופנה, הן גם מספקות הגנה חיונית לעיניים מקרני UV ומבהירות יתר. חשוב לבחור משקפי שמש איכותיות. המתאימות לצורת הפנים ולסגנון שלכם, ומעל כל, שמספקות הגנה מקרני UV. אצלנו ב- אופטיקה 109, אנו מציעים מגוון רחב של משקפי שמש. שתוכלו לבחור מתוך כך את המשקפיים המושלמות בשבילכם.

והמחירים שלנו משתלמים במיוחד… כנסו ותבדקו.

אופטיקה 109
נכתב ע"י המומחים של אופטיקה 109, במטרה לתת לכם את המידע הנדרש. אם תמצאו טעות נשמח שתשתפו אותנו בעמוד צור קשר.
אהבתם? שתפו עם חברים
עוד בנושא בריאות העיניים
האם מיץ גזר טוב לעיניים
בריאות העיניים
כך תדעו האם מיץ גזר טוב לעיניים

מיץ גזר הוא משקה פופולרי שידוע בתכונותיו הבריאותיות. הוא עשיר בבטא קרוטן, שהוא חומר מזין שיכול להפוך לוויטמין A בגוף. ויטמין A חיוני לראייה טובה, אך האם מיץ גזר באמת יכול לשפר את הראייה? מחקרים מצאו כי שתיית מיץ גזר יכולה להפחית את הסיכון למחלות עיניים כגון ניוון מקולרי וגלאוקומה. עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא עיניים לפני שתיית מיץ גזר אם אתם סובלים מבעיות ראייה או אלרגיות.

לכתבה המלאה
כלי נגישות