מדריך: איך בוחרים משקפי שמש בצורה נכונה?

איך בוחרים משקפי שמש בצורה נכונה? משקפי שמש הם פריט אופנה, ולכן דבר ראשון הוא כמובן העיצוב. אבל יש עוד דברים כגון סוגי העדשות השונים.
איך בוחרים משקפי שמש
תוכן עניינים

כאשר אנו מחליטים לרכוש משקפי שמש חדשים, עומדות לפנינו אופציות רבות. שלל המותגים הקיימים בשוק, עשויים לגרום לבלבול ומקשים עלינו בקבלת ההחלטה. אז איך בוחרים משקפי שמש? הנה הפרמטרים שאנו ממליצים לבדוק בעת בחירת משקפי שמש.

העיצוב של משקפי השמש

בסופו של יום, משקפי שמש הם פריט אופנה לכל דבר. ולכן אחד מהפרמטרים הראשונים שכולנו נרצה לבדוק הוא כמובן העיצוב. העיצוב מתבטא במסגרת של משקפי השמש. אך גם בצורת העדשה והגודל שלה, כמו גם רמת הכהות של העדשות והצבע שלהן. 

קיימות מסגרות מלבניות, חצי מסגרת, דגמי "טייסים", מסגרת מלאה, עגולה ועוד. תוכלו לסנן מראש דגמים שאינם בסגנון הרצוי (טרנדי, חדשני, מודרני או רטרו) וכך להתמקד אך ורק בדגמים הרלוונטיים.

סוג העדשות של המשקפיים

עדשות המשקפיים עשויות במקרים רבים מזכוכית וזו גם האופציה הטובה ביותר. מאחר והזכוכית נחשבת לעמידה למדי. יחד עם זאת, קיימות אופציות זולות של עדשות למשקפי שמש. ובחלק מהמקרים תמצאו עדשות אשר עשויות מפלסטיק, חומר מטאלי, פוליקרבונט או ערבוב של מספר חומרי גלם שונים.

סוגי עדשות מיוחדות למשקפי שמש:

התאמה לצרכים שלכם

אם אתם עוסקים בפעילויות ספורט וזקוקים למשקפיים טובות. כדאי לחפש דגמים מתאימים של חברות אשר מתמחות בכך, כמו למשל משקפי שמש אוקלי או רודי פרוג'קט. אם המשקפיים מיועדות בעיקר להגנה מפני השמש במהלך היום יום. לא תצטרכו דגם ספורטיבי ותוכלו לחפש סגנון אופנתי יותר.

נוחות משקפי השמש

משקפי שמש צריכות להיות נוחות. ולכן במקרים רבים לא יהיה מנוסף ממדידה של המשקפיים באופן פיזי. הרכיבו את משקפי השמש וצאו איתם אל מחוץ לחנות. הסתכלו אל המרחב והביטו גם אל השמש על מנת לראות את האפקט. ואת הדרך בה המשקפיים מתמודדות עם הבזקי האור החזקים.

קחו בחשבון שהמשקף צריך להתאים למבנה הפנים. ולכן גם אם קיבלתם המלצה על דגם כזה או אחר מחבר או בן משפחה. ייתכן שעליכם זוג המשקפיים ישב בצורה פחות נוחה.

היזהרו מחיקויים

לצערנו, בשנים האחרונות צצו לא מעט חיקויים וזיופים בשוק משקפי השמש. זאת בדיוק הסיבה שבגללה כדאי לבדוק היטב אם זוג המשקפיים הוא מקורי או שמא מדובר בחיקוי. אחת הדרכים הטובות לרכוב משקפי שמש אורגינליות היא על ידי רכישת המשקפיים מחנות אמינה ומוכרת.

לסיכום איך בוחרים משקפי שמש. כאשר רוכשים משקפי שמש. מומלץ לבדוק את עיצוב המשקפיים, את סוג העדשות וגם את הנוחות בעת הרכבת המשקפיים. הקפידו לבדוק שהדגם הוא מקורי ושהעדשות עצמן עשויות מחומר איכותי אשר יספק הגנה טובה לעיניים. יש לבדוק שהמסגרת איכותית ושהיא לא תישבר בקלות.

כאן אצלנו באתר אופטיקה 109. תוכלו למצוא מבחר דגמים של משקפי שמש לגברים, נשים (גם דגמי יוניסקס) וילדים. והכל במחירים מעולים שאסור לפספס. כדאי לבדוק אודות מבצעים והנחות לפני הרכישה וגם לבחור את סוג המשלוח הרצוי. 

אופטיקה 109
נכתב ע"י המומחים של אופטיקה 109, במטרה לתת לכם את המידע הנדרש. אם תמצאו טעות נשמח שתשתפו אותנו בעמוד צור קשר.
אהבתם? שתפו עם חברים
עוד בנושא אופנה
כלי נגישות